Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Εγώ για μια εγγραφή πήγαινα....!!!!!!!!

Είπα κι εγώ να γραφτώ στα 7 video club, αλλά όχι χωρίς απρόοπτα....
Και ρωτάω την κοπέλα αφού έδωσα το νούμερο του κινητού μου...
-Δεν πιστεύω να δώσετε το νούμερο μου σε τίποτα διαφημιστικές εταιρίες και με ενοχλούν??
-Όχι, ειναι για λόγους ασφάλειας που το ζητάμε κι αλλώστε απαγορεύεται να το δώσουμε αλλού.
Μέχρι εδώ καλά.. Και συνεχίζει.....
-Εκτός αν κάποιο αγόρι από εδώ μέσα σας ερωτευτεί και σας τηλεφωνίσει.
-Ε, τότε θα το πληρώσει πολύ ακριβά.
Απαντάω γελώντας.. Κι εδώ συνεχίζει η διπλανή της...
-Εκτός αν κάποιο κορίτσι σας ερωτευτεί και σας τηλεφωνίσει.
Εδώ για λόγους ευκρίνειας να εξηγήσω ότι είμαι κορίτσι..
Συμπέρασμα: Οι Έλληνες είμαστε πολύ ανοιχτά μυαλά!!! Μπράβο μας!!!!!

7 φτερουγίσματα:

Ανώνυμος είπε...

Τί να κάνουμε γλυκιά μου που είσαι μια θεά, μια κούκλα... θα πρέπει να συναντάς συχνά τέτοια περιστατικά! Δύσκολη η ζωή των έμφυτα όμορφων γυναικών φαντάζομαι... φτου φτου... μια συνήθεια είναι όλα!
GD

Ángel de la Vida είπε...

Hi GD,
Μάλλον η σελήνη μου είναι στην Αφροδίτη τον τελευταίο καιρό... χαχαχαχα!!!

artemis είπε...

Δηλαδή όλες και όλοι τρέχουν πίσω σου? Τι τους κάνεις?

Ángel de la Vida είπε...

Γεια σου Artemis!!! Μάγια κάνω, ξέρεις τα γνωστά, μια εγώ και μια η Ρομίνα -βλέπεις Λόλα?-
....αλλά γιατί με ρωτάς? Ενδιαφέρεσαι? ;)

First... είπε...

Τίποτα δεν μου φαίνετε πια παράξενο.Όταν είσαι ωραία σε θέλουν άντρες και γυναίκες, κι εσύ κοριτσάκι μου θα τραβάς τους πάντες!!Κοίτα πίσω σου, θα δεις και ζωάκια! Πήρες από μαμά, μπαμπά ή θεία?χιχιχιχι!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με τα ζωάκια έχει πολύ γέλιο! Άραγε τί να υπονοείς first;

Ángel de la Vida είπε...

Τα ζωάκια τα έδιωξα, μόνο με συγκεκριμένες προδιαγραφές τώρα.. αλλά να μη σε σταματάω, συνέχισε... :) :) :)