Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Τώρα..

Τώρα τι θα γίνω, Τώρα τι θα κάνω, Κλείσαν οι δρόμοι κι ελπίδα καμιά. Να΄ρθει κάτι να φέρει ένα φως στην πικρή μου ερημιά.

Σε κοιτώ που μακραίνεις και πας κι όλο πας. Σε κοιτώ και το ξέρω πως δεν μ'αγαπάς κι όμως θα΄θελα με υγρή τη φωνή, δυνατά να σου πω Σ'αγαπώ Σ'άγαπώ Σ΄αγαπώ Σ'αγαπώ..

Τώρα τι θα γίνω, Πες μου τι να κάνω.. Που μες την νύχτα γλυκιά μου σκιά, κάθε βήμα σου ακούω αχνό όλο πιο μακριά.

Σε κοιτώ που μακραίνεις και πας κι όλο πας. Και ρωτώ πως μπορείς πια να μη μ'αγαπάς? Στάσου αγάπη μου για στερνή μου φορά, δυνατά να σου πω Σ'αγαπώ Σ'αγαπώ Σ΄αγαπώ Σ'αγαπώ.

2 φτερουγίσματα:

e-ioannis είπε...

Πρωην αγγελε του τσαρλυ,
πολυ καλο !!

Feather είπε...

Τόση καρδιά, τόση αγάπη, θα τη θυμάσαι όπου κι αν πας..
Σε όποια της γης και να'σαι άκρη, θα μ'αγαπάς, θα μ'αγαπάς..