Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

- Για τη γιαγιάκα μου, τον άγγελο μου -

Για τη γιαγιάκα μου που έχασα, αλλά που θα ζει κάθε δευτερόλεπτο της ύπαρξής μου στην καρδιά μου...

Μικρές αλήθειες:
- Ένας ολόκληρος κήπος αγάπης υπάρχει στην καρδιά μιας γιαγιάς.
- Μια μητέρα γίνεται αληθινή γιαγιά τη στιγμή που σταματάει να βλέπει τα άσχημα πράγματα που κάνουν τα παιδιά της κι αρχίζει να βλέπει τα υπέροχα πράγματα που κάνουν τα εγγόνια της.
- Η γιαγιά σε κάνει να νιώθεις ότι εσένα περίμενε να δει όλη μέρα και τώρα η μέρα της ολοκληρώθηκε.
- Η γιαγιά κρατάει τα μικρά μας χεράκια για λίγο και τις καρδιές μας για πάντα.
- Οι γιαγιάδες είναι όπως τα λουλούδια. Είναι τα πανέμορφα δημιουργήματα της φυσης.

Great Lady
Ready to listen
Always understanding
Naturally loving
Dearest friend
Magnificent cook
Angel in disguise

Αγαπημένη μου γιαγιά,
Σ'ευχαριστώ που από μικρή μου κρατούσες κάθε βράδυ το χέρι μέχρι να κοιμηθώ για να μην φοβάμαι... που όταν μεγάλωσα ήσουν πάλι πάντα δίπλα μου και στα καλά και στα άσχημα με έναν τόσο απλό αλλά και σοφό λόγο. Σ'ευχαριστώ για την προστασία σου, την αγάπη σου, αλλά και τις παντοφλιές σου που μου λείπουν επίσης, με αυτό το άψογο σημάδι που μόνο εσύ είχες, γιατί ήθελες να γίνω σωστός άνθρωπος. Συγνώμη που έλειπα τόσα χρόνια έξω, δεν ήξερα ότι θα έφευγες τόσο νωρίς.. Συγνώμη για κάθε βλακεία μου. Μου λείπεις απίστευτα και για όσο ζω θα ονειρεύομαι να μπορούσαμε να πιούμε αλλόν έναν ελληνικό καφέ παρέα. Έτσι όπως τον κάνεις εσύ, με μέλι. Σε βλέπω στα όνειρά μου, όπου πάντα προσπαθώ να σε αγγίξω και να σου πω σ'αγαπάω, αλλά τα συναισθήματα είναι τοσο έντονα που μου κόβονται τα γόνατα και η μιλιά. Γιαυτό στο λέω σ'αυτό το γράμμα. Σ'αγαπάω! Ήσουν, είσαι και θα είσαι ο άγγελός μου..


0 φτερουγίσματα: