Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Why??????

- Έχω, γιατρέ μου, μια ερώτηση που απασχολεί παγκοσμίως γυναίκες και άντρες...
- Ακούω.
- Γιατί ερωτεύομαι όσους δεν κάνουν για μένα και όσους κάνουν δεν μπορώ να τους ερωτευτώ;;;;;;;
- Είναι απλό. Επειδή η υπερχρήση της γενικευμένης αυτο-εκπληρούμενης προφητείας σε συνδυασμό με την συνειδητή ή ασυνείδητη ικανότητα ή ανικανότητα που εκφράζει την ψυχολογία της συμπεριφοράς σχετικά με τη δημιουργία του εαυτού σου αγγίζουν τις μεταφυσικές διαστάσεις του σύμπαντος οι οποίες αντιτάσσονται στο DNA σου και επομένως δεν αφομοιώνονται επιτυχώς.
- ^&$!^%&*%$#....... Είναι τόσο σοβαρά;;;;;;;....και τι μπορώ να κάνω γιαυτό;;;;
- Shit the egg and shave it.
- Χεσ'τ'αβγό και κούρευ'το???? Το σωστό δεν είναι "πιασ΄τ'αυγό και κούρευτο"????
- Τι θα γίνει τώρα;; Θα μου μάθεις και την επιστήμη μου;;
- Γιατρέ, δεν μου ακούγονται λογικά όλα αυτά. Μήπως να πάρω μια δεύτερη γνώμη;
- Βεβαίως. ΤΖΕΣΙΚΑΑΑΑ!!!
- Ποιον καλείται γιατρέ;;
- Την γραμματέα μου.
- Τζέσικα, παιδί μου, πες την γνώμη σου.
- Μα τι λέτε γιατρέ; Η Τζέσικα θα μου πει τη γνώμη της;; Εννοώ δεύτερη γνώμη από επιστήμονα.
- Κι η Τζέσικα επιστήμονας είναι. Τέλειωσε πυρηνικός φυσικός.
- Α, δεν θα συνεννοηθούμε. Φεύγω.
- Εντάξει, αλλά ένα να ξέρεις. Η συμπεριφοριστική αναστολή δεν θα σε οδηγήσει πουθενά.

0 φτερουγίσματα: