Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Ύμνος στην Τελειότητά μου!!!!

Κοιτώ μες στον καθρέφτη μου και βλέπω μια οπτασία
κι όμως αυτή η Θεά είμαι εγώ, δεν είναι φαντασία!!!
Τέλεια όλα πάνω μου, και μέσα μου και έξω,
των άλλων τις ατέλειες ποτέ δεν θα αντέξω.

Τέλεια ξέρω να αγαπώ
και τη δουλειά να κάνω
Τέλεια να χαμογελώ
καρδιές για να γλυκάνω.

ότι κι αν πω κι όπου βρεθώ
λουλούδια ανασταίνω
λάθη ποτέ δεν κάνω εγώ
και με των άλλων αρρωσταίνω.

Το να είμαι τέλεια σημαίνει ευτυχία,
σαν και μένα άλλος κανείς στον κόσμο δεν μετράει.
Ποιος να συγκριθεί με τα 200 μου πτυχία;
Κανείς δεν είναι άξιος ούτε να με κοιτάει.

Και αν κι εσύ είσαι τέλειος, ξέρεις το τί περνάμε.
χάρη στους άλλους κάνουμε και όταν τους μιλάμε.
Απ΄την τελειότητά μου εγώ ποτέ δεν θα χωρίσω,
ακόμη κι αν στη μοναξιά όλη τη ζωή μου ζήσω!

Κι αν πίστεψες στα λόγια μου, μια χάρη θα ζητιανέψω...
να έρθεις απ'το Άσυλο και να με βγάλεις έξω. !$%!&*&^%!!

0 φτερουγίσματα: