Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Οι 10 Πιο Σοβαρές Ενδείξεις Καλής Υγείας

Προσοχή! Η καλή ψυχική υγεία στις μέρες μας δεν νοείται. Αν σας συμβαίνουν τουλάχιστον 4 από τα παρακάτω ανησυχητικά φαινόμενα, θα χρειαστείτε τη συμβουλή ειδικού.

1. Χρόνιες θετικές σκέψεις και προσδοκίες.
2. Επαναλαμβανόμενα επεισόδια ευγνωμοσύνης και γενναιοδωρίας.
3. Αυξημένη όρεξη για φυσική άσκηση και σωστή διατροφή.
4. Τάση εξωτερίκευσης συναισθημάτων.
5. Παρόρμηση να προσφέρεις στην κοινωνία.
6. Έντονο ενδιαφέρον για τα συναισθήματα των άλλων.
7. Συνήθεια να βλέπεις τα προβλήματα ως προκλήσεις.
8. Τάση να προσαρμόζεσαι σε νέες συνθήκες.
9. Επίμονη αίσθηση του χιούμορ.
10. Πίστη στον εαυτό, στον άνθρωπο, και στα Θεία.

Αν έχετε βιώσει κάποια από τα παραπάνω, πάσχετε από αισιοδοξία και καλή υγεία !!!! Η κατάστασή σας, χρειάζεται προσοχή. Απομακρυνθείτε από όποιον σας στηρίζει, δείτε ειδήσεις (όχι Star), παραιτηθείτε από όλα και κλειδωθείτε μέσα. Πρώτα όμως επισκεφτείτε κάποιον Σύμβουλο (Ψυχίατρο, Ψυχολόγο, Κοινωνικό Λειτουργό ή όλους μαζί).

5 φτερουγίσματα:

e-ioannis είπε...

χαιρομαι που εισαι πολυ διαβασμενη !
εμενα μου συμβαινουν ολα αυτα !
γιατι ειμαι μελετηρος...

Ángel de la Vida είπε...

Αν λοιπόν σου συμβαίνουν όλα, η περίπτωσή σου είναι σοβαρή !!! Παρόλο που τα χαπάκια κατά της καλής υγείας είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο, προτείνω 1 το πρωί και 1 το βράδυ..

e-ioannis είπε...

αν θελεις το πιστευεις
αλλα οντως ειναι η περιπτωση μου σοβαρη ! επειδη πολυς κοσμος ταλαιπωρειται συναισθηματικα και εγω ειμαι μεσα στην τρελλη χαρα,
πολυ παθαινουν πλακα !
εγω ομως δεν κανω τιποτε περισσοτερο απο το να ειμαι μελετηρος οπως και εσυ !

Ángel de la Vida είπε...

Η πάρα πολύ μελέτη του εσωτερικού σου κόσμου ευνοεί την κακή υγεία. Αντίθετα, η μελέτη φυσικής, γεωγραφίας ή άλλων εξωτερικών παραγόντων βοηθά στην καλή υγεία και πρέπει να την σταματήσεις αμέσως.... Αν επιμένεις να είσαι φυσιολογικός και χαρούμενος, τότε γίνεσαι και επαναστάτης. Διάλεξε, φυσιολογικός και επαναστάτης /ή κοινός άνθρωπος σαν την πλειοψηφία της κοινωνίας?

e-ioannis είπε...

Διαλεγω
φυσιολογικος
ε οχι και επαναστατης
δεν μου ταιριαζει