Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Απόσπασμα από το best seller μου !!!

[...] Πίσω στο φτωχό ατελιέ της καλλιτέχνιδας, οι κατσαρίδες έκαναν πάρτι πριβέ και τα ποντίκια, επίτιμοι καλεσμένοι, έτρωγαν τα πινέλα. Η καλλιτέχνιδα είχε ονομάσει όλα τα ζωύφια του σπιτιού με σεξπηρικά ονόματα. Πάνω από όλα η τέχνη. Οι τοίχοι ήταν μουχλιασμένοι και έβγαιναν νέα είδη μανιταριών κάθε μέρα. Μια φορά είχε έρθει και το national geographic για φωτογραφίες που βραβεύτηκαν ως μοναδικές. Τα άσπρα από τη σαπίλα λεμόνια έδεναν τέλεια με τη γεύση των μανιταριών και η καλλιτέχνιδα κάθε φορά που έτρωγε μαστούρωνε για 2 μέρες. Το υπόλοιπο σπίτι ήταν μισό-καμένο. Κάηκε όταν η καλλιτέχνιδα προσπαθούσε να μιμηθεί το μαντείο των Δελφών πάνω στη μαστούρα της. Πάντα ήθελε να μετακομίσει αλλά δεν έβρισκε την έξοδο…

6 φτερουγίσματα:

Zealot Ape είπε...

...πάνω απ'όλα η τέχνη!

e-ioannis είπε...

με τετοια μορφωση
το να εισαι και συγγραφεας το βρισκω απολυτα φυσιολογικο

Ángel de la Vida είπε...

Την μόρφωση την έχω, το ταλέντο το έχω, τώρα δουλεύω πάνω στη μετριοφροσύνη..!!

House for rent είπε...

Θα μεταφερω το σχόλιο του BANKSY: όλοι είναι έτοιμοι να υποφέρουν για την τέχνη, αλλά γιατί άραγε είναι τόσοι λίγοι διατεθημένοι να μάθουν να ζωγραφίζουν*?

* διάβαζε κατά περίπτωση: γράφουν, συθέτουν κ.τ.λ.

e-ioannis είπε...

το ξερεις εκεινο που λεει:
ειμαι ομορφος,
ειμαι εξυπνος,
ειμαι πλουσιος,
και πολυ μετριοφρων !!!
:)

Ángel de la Vida είπε...

Δεν το ήξερα.. καλό!