Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Ευτυχώς τρελάθηκα...

Ο 15λογος του τρελού (ή μήπως σοφού;):

1. Παίρνω την ευθύνη των πράξεων μου, ΕΚΤΟΣ από τις πράξεις για τις οποίες φταίνε οι άλλοι.
2. Δεν παραπλανώ, δεν λέω ψέμματα, εκτός αν θέλω να κρατήσω τη δουλειά μου.
3. Κάνω ότι θέλω.. Πάντα υπάρχει κάποιος πολιτισμός που θα το θεωρήσει φυσιολογικό.
4. Δέχομαι τα ελαττώματα της προσωπικότητάς μου, γιατί χωρίς αυτά δεν θα είχα καθόλου προσωπικότητα.
5. Για τα ελαττώματα του χαρακτήρα μου φταίνε οι γονείς μου.
6. Και η Ζαν ντ'Αρκ άκουγε φωνές.
7. Δεν είμαι επικριτικός όπως είναι όλοι αυτοί οι ανίδεοι και κομπλεξικοί γύρω μου.
8. Δεν θα υποφέρω σιωπηλά, αφού μπορώ να στριγκλίζω και να παραπονιέμαι δημόσια.
9. Κρατάω τα μυστικά των άλλων, όσο αυτοί με πληρώνουν.
10. Θα λέω και θα κάνω όμορφα πράγματα στον εαυτό μου και μετά θα βρω κάποιον να μου τα αγοράζει.
11. Θα εμπιστεύομαι τον κόσμο, θα αφήνω το κουζινομάχαιρο σπίτι.
12. Γίνομαι αρμονικά ένα με τις πολλαπλές μου προσωπικότητες.
13. Με την έλλειψη φαντασίας μπορώ να αποδεσμεύσω τον εαυτό μου από φανταστικούς φόβους.
14. Οι φρούδες ελπίδες είναι καλύτερες από τις καθόλου ελπίδες.
15. Γιατί να χάνω χρόνο ξαναζώντας το παρελθόν όταν μπορώ να καταναλώνω χρόνο ανησυχώντας για το μέλλον?

0 φτερουγίσματα: