Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Θέσεις Ανεργίας


Τι θέλετε? Δουλειά? Που? Στην Ελλάδα? Και μάλιστα πάνω σε αυτό που σπουδάσατε? ... Αν είναι δυνατόν... Που ζούσατε τόσο καιρό? Σε σπηλιά?

Σας το λέω γιατί κι εγώ ζούσα στη ζούγκλα (κοινώς Αμερική). Κι όταν γύρισα Ελλάδα, διαπίστωσα ότι τα άγρια θηρία είναι όλα μαζεμένα εδώ. Και δεν είναι που είναι όλα εδώ, είναι και μπερδεμένα.. (κοινώς μπουρδ..λο). Πχ. Οι ταξιτζήδες είναι πτυχιούχοι Οικονομικών και οι Τραπεζικοί Υπάλληλοι είναι με απολυτήριο νυχτερινού Λυκείου, αλλά έχουν "μπάρμπα στην Κορώνη".

Ας πιάσουμε όμως τα δικά μου. Τελειώνω το πτυχίο μου Κοινωνικής Εργασίας, φεύγω Αμερική για μεταπτυχιακό, εργάζομαι εκεί με $36.500 ετησίως και κάνω το λάθος να γυρίσω πατρίδα. (Μην μουτζώνετε ρε παιδιά, περιμένετε..) Ξέρω Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά (όχι Κινέζικα δεν ξέρω) ΑΛΛΑ αυτό που μου δίνει τα 1000 μόρια για να βρω δουλειά είναι η κάρτα ανεργίας 4 μηνών από τον ΟΑΕΔ. Αν είσαι άνεργος πάνω από 4 μήνες έχεις περισσότερα προσόντα κι από πρύτανη πανεπιστημίου (@#$%@#&*)!!!!! Κι αλίμονο σου αν δεν έβγαλες κάρτα, όπως έκανα εγώ (θα σταματήσετε να μουτζώνετε?), αλίμονο σου αν δεν έκανες μετάφραση τα πτυχία ξένων γλωσσών (50 ευρώ/πτυχίο), (θέλει πολύ νοημοσύνη για να καταλάβει κανείς ότι είναι πιστοποιητικά ξένων γλωσσών?) αλίμονο σου αν δεν έκανες την ισοτιμία του μεταπτυχιακού σου στο ΔΟΑΤΑΠ (τι θέλει μόνο? 2 σελίδες δικαιολογητικά) (θέλει πολύ νοημοσύνη να σκεφτείς ότι 2 χρόνια Master με βαθμό άριστα στην Αμερική είναι τουλάχιστον επαρκές αν όχι ανώτερο?). Όσο για την εργασιακή μου εμπειρία, θα την αναγνωρίσουν όταν αναγνωρίσουν κι ότι η Μακεδονία είναι ελληνική. Κι όλα αυτά για να πάρω 570 Ευρώ χωρίς ένσημα και ιατρική περίθαλψη.

Από την άλλη, αν έβγαζα μόνο το Λύκειο και δεν πλήρωνα για όλες τις παραπάνω σπουδές (και γλεντούσα και τη ζωή μου) τώρα θα είχα με αυτά τα λεφτά 2 πολυκατοικίες και θα τις νοίκιαζα, θα γνώριζα και "μπάρμπα στην Κορώνη" και θα ήμουν και σε τράπεζα... (Καλά, δεν πιάστηκε το χέρι σας να μουτζώνετε????)

3 φτερουγίσματα:

First... είπε...

Να έρθεις στην Ελλάδα ήθελες χρυσούλι μου? Εσύ δεν ήξερες, οι δικοί σου δεν σε ενημέρωσαν?

DIO είπε...

join the list! ελπιζω it's worth it!
http://coolmax40.blogspot.com/2007/11/blog-post_06.html

DIO είπε...

oops!

http://coolmax40.blogspot.com
/2007/11/blog-post_06.ht

lol. I'm done stalking your comments...