Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

Παλιοκλέφτες κινητών!!!

Πάει το κινητούλι μου! Και να πεις ότι δεν προσέχω.. με την τσάντα αγκαλιά προχωράω λες και κρατάω μωρό. Τι άλλο να κάνουμε πια? Προφανώς υπάρχει Σχολή για Κλέφτες (δεν εξηγείται τέτοια ικανότητα!), ας υπήρχε όμως και Σχολή Προφύλαξης από Κλέφτες ή ένα εγχειρίδιο "Πώς να αντιμετωπίσετε το χαμό του κινητού σας". Πάει το κινητούλι μου! Έχω όμως να πω δυο λόγια στον κλέφτη (σε περίπτωση που διαβάζει το blog μου)...

1ον) "Εγώ είμαι άνθρωπος. Εσύ τι είσαι?"

2ον) "Ακόμα οι επιστήμονες αναζητούν τον εγκέφαλο σου!"

3ον) "Που τον έχασες? Όταν έπεσες με το κεφάλι και έσπασες το τσιμέντο?"

4ον) "Αν σταθεί κανείς αρκετά κοντά σου, θα ακούσει τον ωκεανό!!"

5ον) "Δεν έχεις δουλειά? Πάνε στο τσίρκο, θα σε προσλάβουν αμέσως!"

6ον) "Ξεκίνησες από τη βάση και από τότε κατεβαίνεις ένα ένα τα σκαλιά της αποτυχίας"

7ον) "Μια μέρα θα ανακαλύψεις τον εαυτό σου.. και θα φρίξεις."

8ον) "Μήπως έχεις υψηλή πίεση? Κόψε τις φλέβες σου.. "

Μάλλον, έχω ακόμα ίχνη θυμού μέσα μου.. %^$&*:$!^!!!!!!!! Και κάτι ακόμα: "Που να μην δουλεύει το κινητό! Που να χάσεις τα λεφτά από την πώληση! Που να σου κλέψουν το δικό σου! Που να μην ξαναβρείς ποτέ ικανοποίηση στο σεξ!" Το τελευταίο είναι λίγο άσχετο, αλλά μου έκανε καλό.

Στον Αγύριστο!!!!! ΑΪ σιχτίρι!!!!

5 φτερουγίσματα:

mirela είπε...

Αμάν βρε Angel τι στεναχώρια θα πήρες .τουλάχιστον μα μην είναι με σύνδεση και σε χρεώσουν.Είναι να μην σου τύχει.Και'γω να φανταστείς με ανοιχτή τσάντα γυρίζω στο δρόμο.Βοήθειά μας.
Απο δω και στο εξής ΠΡΟΣΟΧΗ! Καλό σου απόγευμα....

Ángel de la Vida είπε...

Τι να σου πω mirela μου, στην Νέα Υόρκη έπεσα 3 φορές θύμα ληστείας, μια στο Brooklyn και δύο στο Queens, αλλά ότι θα συνέβαινε και στην Καμάρα Θεσ/νίκης δεν το περίμενα. Εγώ ήρθα στην Ελλάδα για να χαλαρώσω... και δεν θυμάμαι που έβαλα το σπρέυ πιπεριού!

First... είπε...

Και λίγα είπες.Όχι σπρέυ πιπεριού αλλά σπρέυ με χλωρίνη θέλει το βλαμμένο.Μπας και καθαρίσει η κοινωνία.Άλλο κακό να μη δεις.

Σπύρος Μπένος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
DIO είπε...

I'm now getting the big picture, 3 times ha? it sucks...