Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Based on a False Story...

Ο παρακάτω διάλογος δεν έλαβε χώρο πουθενά, οι 2 ήρωες είναι εν ζωή (αν ζούσαν) και διανύουν έναν χαρούμενο μη βίο..

-Νιώθω ώρες ώρες οτι είμαι ο πιο κοντός άνθρωπος.
-Έλα τώρα, σκαρφάλωσε στον καναπέ και κάτσε να μου τα πεις.
-Κανείς δεν πιστεύει αυτά που λέω.
-Πες μου την αλήθεια τώρα, ποιο είναι το πραγματικό σου πρόβλημα;;
-Έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση.
-Ε, καλά.. Δεν είσαι ο μόνος-η στον κόσμο. Πολλοί αποτυχημένοι συχνά αισθάνονται έτσι!
-Νομίζω είμαι ένας αποτυχημένος..
-Καλή αρχή, αλλά πρέπει να αρχίσεις να μιλάς με σιγουριά. Δεν θα λες "νομίζω είμαι αποτυχημένος", αλλά "σίγουρα είμαι αποτυχημένος".
-Ώρες ώρες σκέφτομαι να πέσω απ'το γκρεμό.. Θα το κάνω σε 30 δευτερόλεπτα ακριβώς.
-Μισό λεπτό λίγο.. (30 δευτερόλεπτα αργότερα).. Γκρεμό; Υπάρχουν και πιο εύκολοι τρόποι. Να εδώ έχω ένα βιβλίο "Χίλιοι και ένας τρόποι να φουντάρετε". Στο δανείζω. Άλλωστε γι'αυτό είμαι εδώ, για να δίνω λύσεις.
-Θέλω να τα παρατήσω όλα και να αρχίσω από το μηδέν.
-Α, εντάξει, δεν έχεις και μεγάλη απόσταση να διανύσεις.

3 φτερουγίσματα:

First... είπε...

Ήθελα να ήξερα που τα βρίσκεις όλα αυτά τα χαριτωμένα!!Φοβερό μυαλό έχεις κορίτσι μου!!!

Ángel de la Vida είπε...

Σέβομαι την άποψή σου, καλή μου First, και πάντα θα υπερασπίζομαι το δικαίωμά σου να την εκφράζεις, εκτός αν αλλάξεις γνώμη για μένα :) :) :)

First... είπε...

ΠΟΤΕ!!!!