Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Αφιερωμένο στο Νέο μου Σταμάτημα!

Ξανα άλλαξα γνώμη.. τώρα αποφάσισα 1 χρόνο αποχή από σχέσεις για αποτοξίνωση. Ναιαιαιαι!!!!
Άλλωστε καταπλάκωσε η δουλειά και δεν θα έχω χρόνο.
Ένα είναι το πρόβλημα... δεν βρίσκω τραγούδι με αυτά τα λόγια να μου αφιερώσω.. Καμιά πρόταση? Ξαδελφούλα, εσύ? Οι φίλες μου, καμιά πρόταση για τραγούδι?

5 φτερουγίσματα:

e-ioannis είπε...

ποτε προλαβες και αλλαξες γνωμη ?
εισαι πολυ γρηγορη !!
αμερικανικο συστημα ?

4_90 είπε...

Καλή μου, τί άλλο θα μπορούσε να σου πει ένα συναισθηματικό καρκινάκι, παρά μόνο ότι στα θέματα της καρδιάς δεν χωράει λογική. Σου προτείνω, μια και είμαι περισσότερο της λογοτεχνίας, να διαβάσεις ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία, μικρό και ευχάριστο. Αγάπης,Αγώνας,Άγονος του William Shakespeare.-Απλά δεν μπορούμε να τα ελέγξουμε όλα στη ζωή..-

Ángel de la Vida είπε...

Να το ξεκαθαρίσω λίγο.. αποτοξίνωση από σοβαρές σχέσεις. Τέρμα η σοβαρότητα. Η ζωή δεν είναι σοβαρή. Τώρα μόνο δουλειά και ΤΡΕΛΕΣ!!!!

Τι να σου πω 4.90.. Τι άλλο θα μου πρότεινες πέρα από Αγγλία? :) :) Πάντως, αρκετά διάβασα στη ζωή μου. Ώρα για άλλα! Μετά βλέπω και για προτάσεις γάμων. Ξέρεις εσύ τι εννοώ, φιλενάδα.

GonDie είπε...

Αν μπορείς να καταφέρεις να επιβληθείς θα ήθελα κάποια μαθήματα διότι παλεύω μέσα μου να αποκτήσω τα δικά σου ιδανικά... που δεν πιστεύω βέβαια, ότι οι μη σοβαρές σχέσεις σου ταιριάζουν.

Ángel de la Vida είπε...

Δεν θέλει μαθήματα.. Είναι εύκολο. Αρκεί να σου βγει η ανάγκη. Τώρα ακολουθώ 2 φιλοσοφίες ζωής:
1. Τα πάντα ρει
2. Μία είναι η ουσία, δεν υπάρχει αθανασία.