Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Τραγούδια για Ψυχικά Ασθενείς

Σχιζοφρενείς: «Δυο φωνές με φωνάζουν, δυο φωνές με τρομάζουν…»

Διαταραχή Πολλαπλής Προσωπικότητας: «Είμαστε 2, είμαστε 3, είμαστε 1013…»

Αμνησία: «…Και προσπαθώντας κάτι για να θυμηθώ, αποκοιμήθηκα.»

Ναρκισσιστές: «Όλα γύρω μου γυρίζουν, σκέψεις, λέξεις, σχέσεις, όλα…»

Παρανοϊκοί: «Πιάσε με, αν μπορείς έλα και πιάσε με…»

Ψυχαναγκαστικοί: «Τρίγωνα-Κάλαντα, Τρίγωνα-Κάλαντα, Τρίγωνα-Καλ…»

Εναντιωματική προκλητική Διαταραχή: «Πάλι θα τα σπάσω όλα, θα τα καταστρέψω όλα…»

Αγχώδης Διαταραχή «…άγχος, ακρίβεια, χρέη, δανεικά, πάντοτε συνωστισμός μεσ΄ το τραμ…»

Αγοραφοβικοί: «Θα κάτσω σπίτι, θ'αράξω σπίτι, λοιπόν απόψε δεν πρόκειται να βγω…»


5 φτερουγίσματα:

Andria Andria είπε...

Είμαι σίγουρη πως εμένα σκεφτόσουν όταν έγραφες για τους ναρκισσιστές..! Όλα γύρω μου γυρίζουν... Το πέτυχες!!! =Ρ
Φιλάκια!!!

First... είπε...

ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!!!!

Ángel de la Vida είπε...

Το ότι μου αρέσουν κάποια από τα τραγούδια, σημαίνει κάτι για την ψυχική μου υγεία? :) :)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφη και αυτή η ανάρτησή σου! Ομολογώ πανέξυπνη.. Γλυκιά μου Angel, περιμένω ακόμα email σου. Αναρωτιέμαι μήπως σε απασχολεί κάτι από όσα έχουν γραφτεί. Δώσε μου μία ευκαιρία να μιλήσουμε. Ίσως να σου αρέσει η παρέα μου. Ότι και να αποφασίσεις.. σ' αγαπώ! Αιώνιος θαυμαστής σου.-

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφη και αυτή η ανάρτησή σου! Ομολογώ πανέξυπνη.. Γλυκιά μου Angel, περιμένω ακόμα email σου. Αναρωτιέμαι μήπως σε απασχολεί κάτι από όσα έχουν γραφτεί. Δώσε μου μία ευκαιρία να μιλήσουμε. Ίσως να σου αρέσει η παρέα μου. Ότι και να αποφασίσεις.. σ' αγαπώ!
Αιώνιος θαυμαστής σου.-