Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Dear Blog..

«Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι ελεύθερος» είπε ο Mr. Καζαντζάκης. Τελευταία καταλαβαίνω πραγματικά το νόημα των λέξεων. Είναι υπέροχο πράγμα η αίσθηση της ελευθερίας και το εύχομαι για όλους όσους την έχουν ανάγκη!!!

Καλημέρα ή Καληνύχτα (αναλόγως τις ώρες του καθενός)..

7 φτερουγίσματα:

4_90 είπε...

Πάντα πίστευα ότι δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να ανήκεις κάπου.. να είσαι ζευγαράκι και να κυλάει γλυκά έτσι η ζωή.. αυτό είναι το νόημα της ύπαρξης μας πιστεύω... και τώρα που έφτασα στα 30 (χι χι εξακολουθώ να το πιστεύω!) ξέρω καμία ελπίδα για γιατρειά.. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ή ότι είμαι αθεράπευτα ρομαντική, ή ότι ήμουν στην προηγούμενη ζωή μου σκύλος και καθώς ήρθα με την μετασάρκωνση στη ζωή αυτή.. εξακολουθούσα να χρειάζομαι στοργή, φροντίδα και ειδικό σαμπουάν... κάτω η ελευθερία εκτός αν είναι σε έναν κηπάκο 2χ2 για τσίτσα.. ούπς...μάλλον τελικά είμαι στην δεύτερη κατηγορία!Whatever..

GonDie είπε...

Το δικό μου απόφθεγμα, αυτό που με χαρακτηρίζει ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό είναι το εξής:
"Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει".. Α! και ακόμη ένα.. αφιερωμένο σε μένα που το έχω ανάγκη.."Αν προσπαθήσεις και αποτύχεις δεν έχασες ποτέ. Χαμένοι είναι πάντα αυτοί που δεν προσπαθούν"

GonDie είπε...

Σε συνέχεια από το προηγούμενο...
Θα προσπαθώ... Θα επιμένω... και Θα περιμένω!! Για πάντα..

GonDie είπε...

Γουφ Γουφ 4_90, ασπάζομαι την άποψή σου και επαυξάνω!! Με μόνη διαφορά ότι χρειάζομαι και ειδικό μαλακτικό για το μαλλί διότι η μπούκλα θέλει και την ανάλογη περιποίηση..

Ángel de la Vida είπε...

Νομίζω υπάρχουν διάφορα είδη ελευθερίας. Η ψυχολογική, η σωματική, η αναγκαστική (που δεν τη θες αλλά σου την πλασάρουν and you got to live with it)η ανανεωτική, μην πω και η κουραστική.. and the list goes on..

Εγώ νομίζω είμαι ελεύθερη πολιορκημένη.

Κι εμένα μου αρέσει σε μια σχέση ο ρομαντισμός. Μου αρέσει το να δίνεται ο ένας στον άλλον.

Μην ξεχνάτε όμως ότι τώρα είμαι single, ελεύθερη. Προτάσεις γάμων από Φεβρουάριο. Δεν δικαούμαι, ας πούμε, ένα τρίμηνο ελευθερίας; Και θα πω το ναι μόνο αν η πρόταση γίνει με συγκεκριμένο τρόπο. :) :)

Έχω και δουλειά.. η οποία παρεπιπτόντως είναι κατά της ελευθερίας.. δουλειά - δουλεία (δεν είναι τυχαίο). ;)

Ángel de la Vida είπε...

Επισης, εγώ είμαι του ενός ατόμου. Οπότε, υποθέτω ότι σε μια σχέση δεν είσαι ελεύθερος (αλλιώς δεν θα λεγόταν 'δεσμός') και μου αρέσει αυτό, αρκεί φυσικά να νιώσω ερωτευμένη.

First... είπε...

Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας....θα πας εκεί που κοιτάς. Πρόσεξε το αυτό, κάτι ξέρουμε κι εμείς.....