Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Trelo-test: Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος;;;;;

Τι ξέρουν όλοι αυτοί που σας εύχονται «Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος»; ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο ευχές ξέρουν να εκσφενδονίζουν χωρίς επιστημονική προσέγγιση στο πολύ σοβαρό ζήτημα της παραμονής του νέου χρόνου.

Αν όμως είστε πιο ψαγμένα άτομα, ήρθατε στο κατάλληλο blog. Απαντήστε ειλικρινά και μάθετε αν ο καινούριος χρόνος θα είναι πράγματι ευτυχισμένος.

Την καινούρια χρονιά σκοπεύω να:
Α. Σταματήσω το διάβασμα (με κάνει να σκέφτομαι)
Β. Κάνω κάποιον να με ερωτευτεί και να κηρύττει στον κόσμο τις αρετές μου.
Γ. Ασχοληθώ με παραμελημένα παιδιά (τα δικά μου)
Δ. Φτάνω όπου θέλω γρήγορα και να βρίσκω πάρκινγκ

Για την οικονομική κρίση σκοπεύω να:
Α. Πανικοβληθώ τώρα, πριν να είναι πολύ αργά.
Β. Πηγαίνω σε γάμους και να μαζεύω το ρύζι
Γ. Τρώω φασόλια για πρωινό, νερό για μεσημέρι και για βραδινό θα περιμένω να φουσκώσουν.
Δ. Χαλαρώσω

Η φιλοσοφία μου για τον νέο χρόνο:
Α. Δεν υπάρχει χρόνος. Θα αναβάλλω τα πάντα, ξεκινώντας από του χρόνου.
Β. Ο χρόνος θα με γιατρέψει πριν με ξεπαστρέψει.
Γ. Θα ξεκινήσω με το τίποτα και θα το διατηρήσω για όλα τη χρονιά.
Δ. Ο χρόνος είναι χρήμα. Εγώ θα έχω χρόνο. Άρα θα γίνω πλούσιος.

Περισσότερα Α
Είναι δύσκολο με τέτοια αδράνεια να βρει κανείς την ευτυχία.

Περισσότερα Β
Είναι δύσκολο με το να βασίζεσαι πάντα στους άλλους να βρεις ευτυχία.

Περισσότερα Γ
Είναι δύσκολο βασιζόμενος-η μόνο στον εαυτό σου να βρεις ευτυχία.

Περισσότερα Δ
Είναι δύσκολο να βρεις αληθινή ευτυχία ζώντας σε ουτοπία.

Συμπεράσματα
Η ευτυχία είναι παντού γύρω μας αλλά αρχίζει από Ε και οι επιλογές σε αυτό το τεστ είναι μόνο από το Α ως το Δ.

0 φτερουγίσματα: