Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Τι μου δίδαξε η φετινή χρονιά

Με το να αγνοούμε τα γεγονότα, τα γεγονότα δεν αλλάζουν.

Κάτω από το σκληρό κέλυφος του καθενός κρύβεται ένα άτομο που θέλει να αναγνωριστεί για την αξία του και να αγαπηθεί.

Θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που ο Θεός δεν μας δίνει πάντα αυτό που ζητάμε


Με τα λεφτά δεν μπορείς να αγοράσεις προσωπικότητα.



Η ζωή είναι σαν το χαρτί υγείας, όσο λιγοστεύει τόσο πιο γρήγορα κυλάει.

6 φτερουγίσματα:

First... είπε...

Έχεις δίκιο, η ζωή είναι σαν το χρτί υγείας,και η τραγωδία της ζωής δεν είναι ότι τελειώνει πολύ νωρίς αλλά ότι αργεί πολύ να αρχίσει.Γι αυτό ας προσπαθήσουμε τόσο πολύ να ζήσουμε, ώστε, αν πεθάνουμε, να στενοχωρηθεί μέχρι κι ο νεκροθάφτης!!! Έκανες πάλι εξαιρετική δουλειά!!!!

Ángel de la Vida είπε...

Δεν μου είπες όμως, First.., εσύ τι έμαθες από την χρονιά που πέρασε;;;

First... είπε...

Έχω μάθει ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα και το να ρίχνεις το φταίξιμο στους άλλους ακόμη περισσότερο!

Tigeress είπε...

Εγώ από τη φετινή χρονιά έμαθα ότι ο Πρόεδρος της Αμερικής είναι ο Obama, ότι περνάμε οικονομική κρίση, ότι τα κόμματα στην Ελλάδα μας έχουν κατακλέψει (αλλά αυτό δεν είναι φετινό, είναι διαχρονικό), τέλος, το πιο σημαντικό, ότι ο Άη-Βασίλης είναι υπαρκτός, αλλά μας έχει σιχαθεί όλους τόσο πολύ που εδώ και χρόνια δεν έρχεται πια σε αυτόν τον τόπο.

Andria Andria είπε...

Τι μου δίδαξε αυτή η χρονιά ε? Ως ανεπίδεκτης μαθήσεως δεν μου αρκεί μια καθηγητριούλα 2008 για να διδαχτώ. Πρέπει να περάσουν πολλές καθηγητριούλες και αυτό ίσως αποδειχτεί χρονοβόρο. Κάτι που ίσως να έχω μάθει καλά είναι ότι ένα λάθος αξίζει πιο πολύ από 100 σωστά. Άλλωστε είναι πιο γλυκό να σφάλλεις που και που...

Ángel de la Vida είπε...

Καταρχήν, καλώς ήρθες Tigeress στην παρέα μας! Για να απαντήσω σε προηγούμενό σου σχόλιο, τα ανθρώπινα θέματα είναι αυτό που σπούδασα, θα ήταν λοιπόν πολύ εύκολο για μένα να ασχοληθώ. Η πρότασή σου θα περάσει από το εργαστήρι επεξεργασίας του εγκεφάλου μου και αν ευδοκιμήσουν τα τεστ, τότε και από το εργαστήρι παραγωγής αναρτήσεων.

Για τα παρόντα σχόλιά σας, να πω σε όλους ότι την επόμενη χρονιά με τον κηδεμόνα σας.
Υποτίθεται ότι έπρεπε να μάθουμε ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα, όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε η First.., συν ότι καλά θα κάνω να πάρω την ευθύνη των πράξεων μου αν θέλω ποτέ η ζωή μου να αλλάξει προς το καλύτερο.
Ότι Αη-Βασίλης δεν υπάρχει επειδή:
1. Το βάρος του ελκήθρου του αν κουβαλούσε μια κούκλα για κάθε παιδί, θα ήταν 333,333 τόνοι.
2. Για το έλκηθρο αυτό θα χρησιμοποιούνταν 214,207 ελάφια (που πετάνε).
3. Για την παράδοση των δώρων, Θα έπρεπε να γίνουν 822.6 επισκέψεις το δευτερόλεπτο πετώντας με 3.000 φορές την ταχύτητα του φωτός (ίσως και παραπάνω)
4. Σε αυτήν την ταχύτητα, θα πάθαιναν όλοι αυτόματη ανάφλεξη.

Λυπάμαι αλλά δεν θα περάσετε στην επόμενη χρονιά.