Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Όλες οι αγάπες μου

6 φτερουγίσματα:

Ανώνυμος είπε...

Μα είναι δυνατόν μια τόσο όμορφη κοπέλα να βάζει τόσο μελαγχολικά τραγούδια;

Παρακολουθώ εδώ και καιρό το site σου, αρκετές φορές κρατήθηκα να μην γράψω, αλλά τώρα...

...ήθελα να σου αφιερώσω το εξής τραγούδι των Air Supply:

This is the time when you need a friend
You just need someone near
I'm not looking forward to the night I will spend
Thinking of you when you're not here
How many times will I think about the things
I'd like to do
Always denied the right to live my life the way I want
I want to share it with you

Close your eyes I want to ride the skies
In my sweet dreams
Close your eyes I want to see you tonight
In my sweet dreams

there's not much time to tell you half the things I should
Only that I'm so glad I fell in love with you
And I'd do it again if I could

Κι αν δεν είναι αρκετά ξεκάθαρο, είμαι ένας κρυφός θαυμαστής που ενδιαφέρεται για σένα και αν με γνωρίσεις, θα καταλάβεις ότι η δική μου αγάπη δεν θα είναι ένα ψέμα!

Ángel de la Vida είπε...

Για να μη θέλεις να αποκαλυφθείς, θα έχεις τους λόγους σου. Όπως και να'χει, σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση.

4_90 είπε...

φιλαράκι πρόσεχε..΄Αν τολμήσεις κ πληγώσεις την φιλενάδα μου θα έχεις να κάνεις μαζί μου..Μόνο αυτό έχω να σου πώ κ δεν θα ξαναμιλήσω!Πρόσεχε..!

GonDie είπε...

Πολύ ωραίο το τραγούδι σου Ανώνυμε, αλλά, η φίλη μου για να αναρτήσει "Όλες οι αγάπες μου" στο blog της θα έχει τους λόγους της. Φαντάζομαι ότι ένας ακόμη μπελάς στο κεφάλι της δεν θα ήταν και ότι καλύτερο. Οπότε, μια φιλική συμβουλή...πρόσεχε γιατί ίσως από αγάπες να μην είναι ευχαριστημένη όπως λέει το τραγούδι, αλλά από φίλες, που υποσχέθηκαν να την προσέχουν είναι υπερ ικανοποιημένη. Άρα εάν αποδειχθείς εσύ ένας νέος μπελάς στο κεφάλι της, θα έχεις να κάνεις με πολύ κόσμοοοοοοο!
Χάρηκα για τη γνωριμία!

First... είπε...

Φίλε μου, ήδη ξεκινάς με ψέμα! Πόσο αληθινός είσαι που υπογράφεις με Ανώνυμος? Που να σε κατατάξω, στους δειλούς ή στους ψεύτες κατακτητές?

Ανώνυμος είπε...

Αποδεκτές οι προειδοποιήσεις, καθώς και η πρόκληση.
Φυσικά και θα αποκαλυφθώ, αλλά όχι ακόμα. Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ραντεβού στην Καμάρα στις 7. Θα σε αναγνωρίσω εγώ. Θα είμαι αυτός που θα σου χαρίσει το τριαντάφυλλο.