Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

«You've Got Mail» από Κρυφό Θαυμαστή


Dear Κρυφέ Θαυμαστή,

Να συναντηθούμε; Του Αγ. Βαλεντίνου; Τι να πω;... Δεν ξέρω... Ίσως...

Μέχρι τότε όμως, έχω 2 προκλήσεις.. ή να βρω ποιος είσαι (υπάρχουν κάτι άρθρα με σχετικές συμβουλές για secret admirers στο ehow) ή να μάθω να χειρίζομαι την περιέργειά μου.

--Μα ποιος είσαι? Σε ξέρω?

Αν λάβω τα άρθρα που διάβασα στα σοβαρά, εσύ με ξέρεις και είσαι άτομο από τον κύκλο μου. Πρώην? Από κοινό γνωστό? Της ευρύτερης παρέας?

Πολύ πιθανό επίσης είναι να είναι φάρσα. Χαριτωμένη, αλλά καλό είναι να μην τραβήξει περισσότερο. Τhanks!

Ένα είναι το σίγουρο. Δεν μου έχει ξανατύχει αυτό.

Και για να μην χάνουμε και το humor μας, μέσα στην αναζήτηση μου, βρήκα το παρακάτω αστείο βιντεάκι, (θαυμαστή μου, μην το πάρεις προσωπικά).... (πάει, ψωνίστηκα!)

10 φτερουγίσματα:

Ανώνυμος είπε...

Λίγο το ξεχωριστό σου humor που μου αρέσει κι από προηγούμενες αναρτήσεις σου, λίγο η φυσιολογική περιέργεια που νιώθεις, λίγο το ότι σκέφτεσαι μην είναι φάρσα --σωστά ως εδώ;-- Όχι, γλυκιά μου ύπαρξη, δεν είναι φάρσα, γιατί δεν παίζω με τα συναισθήματα των ανθρώπων. Μην ανησυχείς, απλά σε ερωτεύτηκα!...και συνεχίζω...

Θα πρέπει να αρνηθώ να απαντήσω αν σε ξέρω ή αν με ξέρεις. Σου υπόσχομαι όμως ότι θα είναι η μοναδική φορά στη ζωή μας που θα σου αρνηθώ κάτι.

Κι εσύ δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις για το ραντεβού. Εγώ θα είμαι εκεί και θα σε περιμένω μέχρι να μαραθεί το τριαντάφυλλο. Ένας ανώνυμος ερωτευμένος...

Σε θεωρώ πανέμορφη! Έχω μαγευτεί!

Άκουσα το παρακάτω τραγούδι κι ένιωσα ότι γράφτηκε για μας:

I saw you crying yesterday
Just let me wipe those tears away
I`ll be your sun after the rain
I`ll make sure you`ll never feel the pain again..

Baby close your eyes and come with me..
In my world of dreams where love is free..
Come and hold my hand let`s get away
From this crazy world we're livin` in today

Today i saw your pretty smile
It made me feel like I`m alive
You changed my life forever babe`
And i`m sure I`ll never feel the same again..

Προς κάθε ενδιαφερόμενο της κοπέλας που αγαπώ:

She
May be the reason I survive
The why and wherefore I'm alive
The one I'll care for through the rough ‘n ready years
Me
I'll take her laughter and her tears
And make them all my souvenirs
For where she goes I've got to be
The meaning of my life is
she

First... είπε...

Εύχομαι να λες αλήθεια, ανώνυμε ερωτευμένε, αλλιώς...

Ο ενδιαφερόμενος της κοπέλας που αγαπάς..!!

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Angel
Να τολμήσω να ζητήσω το email σου; Έχω πολλά να σου πω!

Ángel de la Vida είπε...

Dear Κ.Θ. (Κρυφέ Θαυμαστή),
δεν μπορώ να δημοσιεύσω το email μου. Αν θέλεις, δώσε μου το δικό σου.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου έχεις δίκιο καλό είναι να μην δημοσιεύσεις το δικό σου mail για αυτό έφτιαξα ένα καινούργιο για την περίσταση είναι anonimos2u@in.gr

Θα περιμένω μήνυμά σου και στη συνέχεια θα σου απαντήσω πίσω λέγοντάς σου όλα όσα θέλω να σου εκφράσω για τον έρωτα που νιώθω για σένα γλυκιά μου!

Παρεπιπτόντως επειδή δεν τα πάω καλά με τον χρόνο κ θα μου λείψεις μέχρι την επόμενη ηλεκτρονική μας συνάντηση θα ήθελα να σου αφιερώσω ένα ρεφρέν από ένα τραγούδι για να προσθέσω μία ακόμη εμπειρία στην ώς τώρα σύντομη γνωριμία μας...

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always

Ángel de la Vida είπε...

Dear Κ.Θ.
Έχω 2 απορίες:
1. Τι εννοείς στο τελευταίο σου σχόλιο όταν λες δεν τα πας καλά με το χρόνο;
2. Τα λόγια των τραγουδιών σου είναι πολύ δυνατά και δεν μπορεί να πηγάζουν από μια σύντομη γνωριμία. Δεν σου ζητάω να πεις ποιος είσαι, απλά πες μου αν είσαι πρώην ή πόσο καιρό με ξέρεις.

Ángel de la Vida είπε...

Και μετά θα σου στείλω email, αφού μου απαντήσεις. Σκέφτομαι μάλιστα να σου πω κάτι στη μορφή "Hi!" :) :) όπως στο My Big Fat Greek Wedding :) :)

Ανώνυμος είπε...

Θα σου πω μόνο ότι η πρώτη φορά που μιλήσαμε ήταν πριν πολλά χρόνια. Ίσως ήταν μόνο ένα "γεια" ίσως και κάτι παραπάνω. Τα υπόλοιπα είναι θέμα χρόνου να τα ανακαλύψεις. Περιμένω email σου, αγαπημένη μου...

Feather είπε...

Den mou aresei na xwnomai, apla thelw na pw th gnwmi mou..

Den kserw kata poso einai eilikrinis o secret admirer apo th stigmi pou dimiourgei kainourio email gia na milisei mazi sou.. ti fovatai? na sou dwsei to diko tou mipws kai ton ksereis h prospathei na to paiksei mistiriwdis? opws kai na exei, eventually, tha ma8eis poios einai kai tha ksenerwseis...opote giati tosi mistikopatheia??

Apo thn alli, me ena aplo geia, diskola genniountai toso dinata sinais8imata.. edw sou exei afierwsei ola ta love songs pou exoun graftei.. mipws einai liiigo ipervolikos??? eipame..

First... είπε...

Αυτό που δεν καταλαβαίνω, κρυφέ θαυμαστή, είναι πως, δεν σου έδωσε σημασία τότε που της είπες ένα γειά. Ή δεν θα της άρεσες και σε βρήκε βαρετό, ή που δεν της έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσει,(για δικούς σου λόγους ξέρωντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σε θέλει), και έφυγες.Τώρα τι σ έπιασε? Χωρίς να θέλω να πω κακίες, δεν μου είσαι και πολύ ειλικρινείς.