Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Μην το κάνεις μόνος σου, παρ'το έτοιμο: Αγαπητέ Άη-Βασίλη..

Παρακαλώ υπογραμμίστε την επιλογή της αρεσκείας και στείλτε το γράμμα στην παρακάτω Διεύθυνση:
Άγιος Βασίλης
Βόρειος Πόλος


Αγαπητέ Άη-Βασίλη,

Αυτή τη χρονιά ήμουν πολύ [καλό] [κακό] [υπερενεργητικό] [παθητικά επιθετικό] [υποχθόνιο] [υλιστικό] … [παιδί] [ενήλικας] [τηλεθεατής]. [Δεν] [Μερικές φορές] [συνεχόμενα] έχω [πει ψέμματα] [εξαπατήσει] [δολοφονήσει] και [πάντα] [συχνά] [ποτέ δεν] βοηθούσα [τη μαμά μου] [τον μπαμπά μου] [τον ‘ιδιαίτερο φίλο’ της μαμάς] [την ‘ιδιαίτερη φίλη’ του μπαμπά] [όλη την οικογένειά μου] [τη μισή οικογένειά μου] [τρομοκράτες] [ζώα] [ζωντόβολα]. Και πάντα λέω ευχαριστώ, κάτι το οποίο με κάνει [ευγενικό] [να δείχνω ευγενικός στους άλλους] και για το λόγο αυτό δικαιούμαι [αγάπη] [δώρα] [τραπεζικές επιταγές] αυτή τη χρονιά.

Παρακαλώ να φέρεις για τη μαμά μου [σκουλαρίκια] [άρωμα] [υπογλώσσια] [εμμηνόπαυση] για τον μπαμπά μου [γραβάτα] [ξυραφάκι] [μια άλλη δουλειά χωρίς μέλλον] για [τον αδελφό] [την αδελφή] [τα αδέλφια] μου [μπάλα] [κούκλα] [μεθαδόνη] [μεθόδους αντισύλληψης] και τέλος [στο σκύλο] [στη γάτα] μας [παιχνίδι] [μέντες για την αναπνοή] [μη-χειρουργική στείρωση]. Όσον αφορά [τον ταχυδρόμο] [την υπηρέτρια] [την Κοινωνική μου Λειτουργό] παρακαλώ να φέρεις [κέικ] [κουπόνια] [επαγγελματική ηθική] [ομοιοπαθητική θεραπεία κατά του άγχους].

Αν δεν μπορείς να φέρεις τίποτα από τα παραπάνω, το πιο σημαντικό είναι να φέρεις [€100] [€1.000] [€10.000] [€100.000] [€1.000.000] [€10.000.000] [€100.000.000].

Με αγάπη
[Όνομα]

Υ.Γ. Και να μην ξεχάσεις [τον] [την] [Όνομα]. Όλη τη χρονιά εξέφρασε [κακία] [φθόνο] [εγωισμό] [διαστροφή] [τάσεις δολοφονικές] και δεν αξίζει τα δώρα σου ή μπορείς να προσθέσεις στα δώρα σου [άνθρακα] [σκατούλες σκύλου] [απλήρωτους λογαριασμούς] [ιό αιμορραγικού πυρετού Ebola].

Ευχαριστώ πολύ!

9 φτερουγίσματα:

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου!
Δυστυχώς δεν μπορώ να μπώ στο e-mail που σου έδωσα.Δεν ξέρω τι έγινε αλλά δεν δέχεται τον κωδικό. Ετσι δεν ξέρω άν έστειλες κάτι και δεν μπορώ να τα διαβάσω. Θα σε ταλαιπωρήσω λίγο ακόμα..Θα σου στείλω κάποια στιγμή άλλο για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε.Μάλλον μας ματιάξανε οι γλυκίτατοι φίλοι σου δεν πειράζει όμως..μου είναι συμπαθέστατοι όλοι.
Σε σκέφτομαι..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ángel de la Vida είπε...

Βρε βρε, σαν τα χιόνα... Έλεγα κι εγώ τι μου λείπει τόσες μέρες.
Το τραγούδι ωραίο, ευχαριστώ.

Ángel de la Vida είπε...

Ανώνυμε,
θα σε παρακαλέσω να μην ασχοληθείς άλλο μαζί μου. Από εμένα δεν θα έχεις πλέον αναταπόκριση. Απλά, δεν ενδιαφέρομαι. Σε ενημερώνω ανθρώπινα.

Andria Andria είπε...

Αγγελάκι μου,
εξαιρετικά βολικό το έτοιμο γράμμα. Βγαίνει και σε διαφορετικά χρώματα? Επίσης, θα μπορούσα να υπογραμμίσω πάνω από μία απαντήσεις? Καλώς ή κακώς απέκτησα αρκετά κοσμικά επίθετα όλη τη χρονιά (!). Και μία τελευταία ερώτηση (της ξανθιάς): Αν βάλω περισσότερα γραμματόσημα, θα πάρω περισσότερα δώρα?
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

First... είπε...

Δεν κατάλαβα Ανώνυμε;
Μας την είπες; Αυτό το ειρωνικό υφάκι κράτα το για σενα. Έχουμε χορτάσει από δαύτους. Οι καλοί μας λείπουν και δεν το βλέπω. Οπωσδήποτε πρέπει να επηρεάζεται κάποιος όταν λέμε τη γνώμη μας; Δεν τιμάει αυτό την Angel de la Vida. Κι όσο για το ότι έστειλες έναν άγγελο, να ξέρεις ότι οι άγγελοι δεν φυλάνε αγγέλους...

Tigeress είπε...

Προς τον Ερωτοχτυπημένο Ανώνυμο:
Από τη στιγμή που από τα μάτια της τίγρης δεν ξεφεύγει τίποτα, έτσι νιώθω πως πρέπει να πω την άποψή μου κι ας μη με αφορά το θέμα.
Πριν λίγο καιρό είδα σε ένα site που αναφερόταν σε κάποια logos, τα 10 καλύτερα και τα 10 χειρότερα. Διάβασα και ασχολήθηκα και με τα δύο. Θαύμασα τα καλύτερα και γέλασα πολύ με τα χειρότερα. Το ότι τα διάβασα όμως δεν σημαίνει ότι αξίζουν κιόλας.
Μου θύμησες πάρα πολύ αυτά τα site. Ασχολείται κανείς για λίγο μόνο και μόνο για να γελάσει.

Προς Angel:
Καταρχήν να σε παινέψω για το όνομα που διάλεξες και για το έξυπνο χιούμορ σου. Αυτό που πρόσεξα είναι ότι στις αναρτήσεις σου, παρόλο που είναι αστείες, όλες φανερώνουν ένα άτομο μορφωμένο και ευαίσθητο. Συγχαρητήρια!
Θα ήθελα να διαβάσω από εσένα και απόψεις πάνω σε ανθρώπινα θέματα.

Ángel de la Vida είπε...

Αγαπητή μου Δηλητηριώδες Φιλάκι,
Όχι, Ναι, Καλά έκανες, Όχι (γιατί τα δώρα έχουν δυστυχώς να κάνουν με το πόσο καλό κοριτσάκι ήσουν φέτος). Αν βάλεις όμως πολλά γραμματόσημα, ίσως ο Αη-Βασίλης να νομίζει ότι η οικονομική κρίση δεν σας άγγιξε και δεν φέρει τίποτα.. Κίνδυνος - sos - μείωσε αριθμό γραμματοσήμων - επείγον - over.

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Angel, θα πάρω το θάρρος να συνεχίσω να σε φλερτάρω, γιατί έχω δυνατά και αγνά συναισθήματα για σένα. Αν και με λυπεί ιδιαίτερα που μου λες ότι δεν θα έχω πλέον ανταπόκριση.
Σου είπα την αλήθεια με το πρόβλημα που αντιμετώπισα με το email μου. Το νέο μου είναι:erotoktipimenos@in.gr.
Όσο αφορά τους γλυκύτατους φίλους σου (έτσι ακριβώς τους είχα αποκαλέσει και νωρίτερα, χωρίς καμία ειρωνεία στα λόγια μου και μιλώ ειλικρινά), θα ήθελα τους ζητήσω συγνώμη εάν τους πρόσβαλε η έκφραση "ματιάξανε". Καταλαβαίνω τις προθέσεις τους να σε προστατέψουν και είναι λογικό η περιέργεια που σας έχω προκαλέσει, να δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα.
Θα ήθελα να σου κάνω γνωστό γλυκιά μου Angel, ότι ποτέ δεν θα σε θεωρούσα άτομο που επηρεάζεσαι από τις γνώμες των άλλων. Γι 'αυτό και πιστεύω πως θα μπορέσω να έχω ακόμη μία ευκαιρία για να σου αποδείξω ποιος είμαι στα αλήθεια.
Και για να μη σας κουράζω άλλο, απευθύνομαι στην/στον Tigeress, λέγοντας ότι εάν ποτέ με γνωρίσετε θα καταλάβετε πόσο πολύ αγαπώ αυτόν τον άγγελο που μου μάγεψε την καρδιά εδώ και τόσο καιρό. Αρκεί να έχω μία ευκαιρία. Σίγουρα την αξίζω. Ίσως και εγώ να ασχολούμουν σαν εξωτερικός παρατηρητής για λίγο, μόνο και μόνο για να γελάσω. Αξίζει πάντως να προσπαθήσω να αλλάξω αυτήν την άποψη στη γλυκιά μου Angel εάν την συμμερίζεται.
Γλυκιά μου Angel, περιμένω την ευκαιρία που θα μου δώσεις να μιλήσουμε κατ' ιδίαν με emails και ίσως να συναντηθούμε κάποια στιγμή. Αγωνιώ να αποκαλυφθώ στα πανέμορφά σου μάτια και να σου δείξω ελεύθερα αυτή τη φορά το πόσο πολύ σε αγαπώ!